Forside ProdukterAfgrøderFMC NyhederTeknisk service
Om FMCKontakt
Du er her: FMC Agricultural Solutions Om FMC Historie Global markedsudvikling og CSR

Global markedsudvikling og CSR


Socialt ansvar følger med den øgede tilstedeværelse i markedet med datterselskaber og produkter.

 

Cheminova har udviklet sig fra at være en produktionsorienteret virksomhed til at være markedsorienteret. Vel at mærke med fortsat udvikling af kernekompetencerne inden for syntesekemi, procesteknologi og kemisk produktion.

 

Virksomhedens forretningsområde er leverance af brugsfærdige plantebeskyttelsesmidler, hvor markedsføringen er baseret på egne produktgodkendelser og egne varemærker, og distributionen foregår overvejende gennem egne datterselskaber.

 

Det første datterselskab blev oprettet i USA i 1987, siden er flere kommet til i de vigtigste landbrugslande. I 2008 blev en ny global organisation med 5 salgsregioner etableret for at fremme decentralisering, effektivitet og lokalt engagement.

 

Den stærke globale tilstedeværelse har været en forudsætning for vækststrategien baseret på nye produkter.

 

Cheminovas direkte tilstedeværelse med produkter og lokalt ansatte har dannet baggrund for virksomhedens aktiviteter vedrørende socialt ansvar – CSR.



Læs mere

 







Disclaimer notice  Ι  Privatlivspolitik